уторак, 26. фебруар 2013.

Jednostavne nimfe za pastrmku


Kada sam ulazio u svijet mušičarenja, očekivao sam promjenu od predhodnih tehnika lova pastrmke. Naravno da sam i dobio očekivano i to u veoma pozitivnom smislu.
Lagan štap, struna i čekrk učinili su da sve predhodne ulovljene ribe i načini na koji sam ih ulovio padnu u zaborav. Mušičarenje je nadjačalo sve , bar sam tako mislio...

Čitajući o Tenkari i ulazeći lagano u tu priču, shvatio sam da je ona najbliža mojim pogledima , odnosno mom viđenju lova pastrmke mušicom. Nema provodnika, čekrka ... samo štap i predvez sa mušicom na kraju. Konačno sam kupio štap i kompletan outfit , i neka moja iskustva ste već imali prilke da vidite i pročitate. Kada govorim o tako jednostavnom stilu pecanja , mislima mi prolaze i slike jednostavnih mušica koje su vezane sa minimum materijala.

Navezao sam par takvih i to u verziji nimfe i  želim da vam ih predstavim.



O tome što ove nimfe imitiraju neću govoriti. Mogu to biti razni akvatični insekti u ovom stadijumu, ali boje materijala od kojeg su vezane su mi se učinile veoma zanimljivim, i u praksi se pokazale lovnim.

1. Siva nimfa

Udica #14
tijelo - siva vuna
rebra - zlatna žica
glava - crveni konac



2. Zelena larva tulara

tijelo - zelena dabing upreden oko bakarne žice i tako namotan
glava - zeleni konac



3. Crvena nimfa

tijelo - crveni dabing miješan sa vunom
glava - dva namotaja paunovog pera



Nadam se da ću vam uskoro pisati i o ulovima sa ovim kreacijama...

Нема коментара:

Постави коментар