уторак, 5. март 2013.

Tenkara na ,, Maloj Rijeci ,,

Danas sam  otisao na Malu Rijeku , koja je od moje kuce udaljena 15km...



Vrijeme je bilo suncano i veoma toplo za ovo doba godine. Sreo sam nekoliko ribolovaca i pitao ih jesu li imali uspjeha u lovu pastrmke, ali su mi svi odgovorili da nijesu ulovili ni jednu...



Nijesam se obeshrabrio njihovim odgovorom, jer i nijesam ocekivao ulov znajuci da je protekle zime puno krivolovaca upravo bilo na ovoj rijeci...


Uzivao sam u setnji pored rijeke , i posmatrao povrsinu vode. Primijetio sam rojenje jednodnevki i na tipet vezao ,, Ishigaki Kebari ,, u tamno crvenoj boji, vezanu na #14..;


Na slikama ispod sam oznacio neka mjesta na rijeci koja sam ,, ciljao,, i gdje sam ocekivao aktivnost pastrmke. Ipak , nijesam imao uspjeha...



Bio sam tih i prilazio sam izglednim mjestima pognuto , pokusavao da budem sto neupadljiviji kako ne bih preplasio ribu ,ali nje izgleda nije ni bilo.



Nijesam kuci otisao razocaran, jer sam zaista uzivao i samoj setnji pored ove prekrasne rijeke. Nadam se da ce biti ulova nekog sledeceg puta...



Hvala vam sto citate moj blog...

Нема коментара:

Постави коментар