понедељак, 14. јануар 2013.

Sitne imitacije jednodnevki

Kada se pomenu imitacije jednodnevki , mnogima od nas prvo na um padne ,,Crveni Prelac,, ,,Fazanov Rep,, ,,Majska Žuta,, i ostale mušice vezane obično na većim udicama.
Kada bih morao odabrati jednu veličinu udice, na kojoj bi vezao sve svoje kreacije onda bi to bila #14. Čini mi se idealna za bilo koju imitaciju, bilo koje doba dana ili godine...
Međutim, u ovom sam postu htio govoriti o ,,sitnim,, imitacijama , odnosno onim kreacijama jednodnevki koje vežemo na udicama #16 , #18 ili čak manjim. Imao sam puno uspjeha u površinskom nadmudrivanju sa pastrmkom , u ljetnja predvečerja upravo ovim sitnim imitacijama zelene i tamno crvene jednodnevke.

Tipet od monofila 0.10mm sa laganim plivajućim predvezom , i pravilna prezentacija mušice garantuju uspjeh u mušičarenju pastrmke i lipljena na planinskim rijekama. Obično bih u ljetnjim mjesecima , u samo predvečerje pognut , tiho prilazio rijeci i osmatrao krajeve brzaka. Uglavnom se upravo na tim mjestima pastrmka ,,javljala,, na površini kupeći sa nje mušice i ostale insekte. Na samo par metara od mene , potočne pastrmke bi se hranile i instikt ili potreba za tom hranom nadjačavale su onaj instikt koji se brinuo o sigurnosti ili bijegu na sigurno kada je opasnost prisutna. To je uvijek bio pokazatelj mušičaru, kada teba pokušati sa lovom ove iinače oprezne ribe.

Kada god bih se našao u sličnoj situaciji , na kraj tipeta bih vezao sitnu jednodnevku. Moji favoriti su zelena i bordo , vezane na udici #18. Tijelo je od osnovnog konca 8/0 , rep par niti polipropilena , a nogice od  grizli pera . Na ovim se imitacijama mogu vezati i krila od natural cdc-a , i tada mušica daje još više uspjeha. Kako sam ove mušice namijenio Tenkara stilu pecanja pastrmke , tako sam i samo vezivanje mušice minimizovao odnosno pojednostavio i približio Tenkara filozofiji...


Нема коментара:

Постави коментар