понедељак, 24. децембар 2012.

Olive Sakasa Kebari

Grizli pero pijetla sam često koristio na kreacijama , koje sam vezao za ,,zapadni stil mučičarenja,, i nakon nekog vremena dobio sam ideju da ga iskoristim i za Sakasa Kebari mušice.

Ove se kreacije obično vežu sa nekim ,,mekim,, perom jer one i ne spadaju u grupu suvih mušica. Kada se veže ,,grizli,, pero koje namotano kao ,,nogice,, na mušici daje plovnost toj kreacicji , onda dobijamo ,,Dry Fly Sakasa Kebari ,, koju sam namijenio lovu pastrmke u površinskom sloju rijeke.

Tijelo je vezano od maslinastog konca, a sa grizli nogicama daje veoma lijepu siluetu , koja bi mogla imitirati neke od velikih mušica koje se roje početkom ljeta. Sa ovom mušicom vezanom za klasično mušičarenje imao sam mnogo uspjeha, a posebno na prelivima koji nijesu dublji od 60-70cm i obično su nadklonjeni vrbama...

#12

Нема коментара:

Постави коментар