уторак, 18. децембар 2012.

Sakasa Kebari za proljećno pecanje pastrmke

Dok sam mušičario ,,zapadnjačkim,, stilom , uvijek bih u proljeće i rabo ljeto pastrmku pokušavao prevariti nekom od ,, velikih majskih ,, imitacija.
Ovih sam dana razmišljao o tome, kako prilagoditi pecanje Tenkarom u tom periodu. Došao sam na ideju da vežem Sakasa Kebari May Fly na udici #12 sa dužim vratom.

Prvo što mi je palo na pamet je bila mušica sa bordo tijelom, ili prigušenom crvenom bojom, sa dodatkom nekog materijala na ,,toraxu,, . Tako sam vezao ovu Sakasa Kebari i porebrao je tankom zlatnom žicom, a za grudi (torax) koristio sam paunovo pero.



Sledeća je bila imitacija jedne od najlovnijih nimfi za period proljeće - ljeto, a to je Vokerova nimfa.
Prilagodio sam je stilu Tenkara mušičarenja , odnosno izgledu Sakasa Kebari mušice.
Krem boja tijela , sa ,,prstenom,, od braon konca daje rtansparentnost ovoj mušici, i veoma prepoznatljiv izgled velike nimfe proljećnih mušica.


Takođe , kako u kutiji imam uvijek po nekog ,, atraktora ,, vezao sam i ,,Hot But,, Sakasa Kebari . Jednostavna za vezivanje, kao u ostalom i sve imitacije ovih ,,Japanskih ,, mušica , namijenjena je izazivanju ribe kada ne postoji ili nama nije uočljiva površinska aktivnost. Tijelo od crnog i orandž konca čini ovu imitaciju upadljivom...


I za kraj, jedna Tri Kolor mušica. O ovim s eimitacijama među mušičarima mnogo puta vodila polemika. Njena se lovnost na bilo kojoj veličini da smo je vezali, nije dovodila u pitanje. Međutim , mnogima nije jasno što ona zaspravo imitira ?
Kako se i kod mnogih nimfi , pogotovo onih popularnim u Češkom nimfarenju koristi sve više imitacija sa tijelom u tri boje , tako su nastale i površinske imitacije koje se doduše ređe koriste.
Sakasa Kebari sa tijelo u tri boje nije baš ,,uobičajena,, mušica , ali je svakako valja isprobati i testirati njenu lovnost.


Нема коментара:

Постави коментар