субота, 15. децембар 2012.

Sakasa Kebari Red

Sakasa Kebari se razlikuju od ,,klasičnih,, mušica zapadnog stila po nogicama koje su okrenute ka glavi, ili ,,naopako,, .
Ove se mušice vezuju na drugačiji način od klasičnih, jer se završni čvor veže iza nogica, a ne kao što je to slučaj sa drugim imitacijama kod ,,okca,, udice , i samo vezivanje je veoma zanimljivo. Prvo što uradimo kada vežemo ove mušice je da namotamo gornji dio od osnovnog konca, potom učvrstimo pero i namotamo nogice, a tek potom formiramo tijelo mušice.

Sakasa Kebari je mušica, odnosno ,,tip,, mušice koji najviše sliči imerdžeru. Jedna od najpopularnijih mušica za lov pastrmke na površini ili malo ispod nje , je svakako ,,Red Spinner,, ili kako bi ga mi nazvali Crveni Prelac. Mušica koja se veže od crvenog konca i pijetlovog pera, već vjekovima uspijeva da prevari tačkaste riječne ljepotice. Kako sam i sam pecao pastrmku zapadnim stilom mušičarenja, sada kada sam prešao na istočnjački ili tačnije Japanski stil ,,Tenkara,,  , odlučio sam da neke od mušica koje sam koristio u dosadašnjem pecanju primijenim , odnosno modifikujem u Sakasa Kebari stil.

Jedna od tih kreacija je Red Sakasa Kebari , odnosno Kebari vezan od crvenog konca i pijetlovog pera.
Nema sumnje da će ova mušica imati uspjeha u pecanju pastrmke, jer kolorit i materijali koji su korišteni u njenoj izradi , već dugo vremena garantuju uspješnost  pecanja na planinskim rijekama.

Evo i fotografije Red Sakasa kebari...


Нема коментара:

Постави коментар