среда, 13. март 2013.

Jednodnevka za Lipljena

Prije 7 - 8 godina sam na rijeci Morači mušičario sa drugom , u kasnom ljetnjem popodnevu. Bilo je oblačno vrijeme sa ponekom kapljicom kiše , i sve je ličilo na idealno ribolovačko popodne.

Odabrao sam poziciju na rijeci koja mi se učinila pogodna za isprobavanje par mušica koje sam namotao predhodnog dana. Kamen koji je virio iz vode nekih metar ili više, brzak koji se uliva u manji vir , i grane vrba nadklonjene nad vodom... Zabacivao sam jednu za drugom imitacije jednodnevki, vezanih na udicama od #12 do #16 i nijesam imao nikakvog uspjeha. Izvadio sam iz kutije mušicu koju sam vezao za lipljena.
Bila je to ljubičasta jednodnevka, koju sam kreirao kao varijaciju na popularnu ,,plavu mušicu,, koja je na rijeci Tari bila neodoljiva lipljenima.

Već u prvom zabačaju sam imao napad ribe na nju, a u sledećem sam uživao zamarajući lipljena u brzaku. Radovalo me je to , što se moja zamisao da ova jednodnevka bude zanimljiva lipljenu ostvarila. Imao sam tog dana još par riba , koje sam naravno ulovio istom mušicom.

Sada već znam na kojim ću je mjestima i rijekama koristiti, i nadam se da će mi donijeti puno riba koje namjeravam uloviti Tenkara stilom pecanja.

1.Tijelo - ljubičasti konac
2.rebra - zlatna žica
3. Noge - pero pijetla
4.Krila - polipropilen
5.Rep - isperci iz smeđeg pijetlovog pera

Vezana na udici #14


Нема коментара:

Постави коментар