субота, 8. децембар 2012.

Tenkara mušičarenje u decembru

Unazad dva dana , pošao sam na malu rječicu ili bolje reći ,,kanal,, u blizini Podgorice kako bih isprobao novi Tenkara štap , i par kreacija Sakasa Kebari.


Nizak vodostaj i veoma bistra voda prinudili su me da svakom izglednom mjestu priđem pognuto, i pažljivo prezentiram mušicu kako se i onako plašljivi klenovi ne bi razbježali. Tražeći zaklon iza niskih vrba, koje su veoma rijetke na obali ovog kanala lovio sam u čučećem položaju.


Po hladnom i oblačnom vremenu , začudila me je aktivnost ribe na površini. Kupili su sitni klenovi isto tako sitne insekte koji su se sporadično rojili. Na tipetu mi je bila montirana ,,Brown Sakasa Kebari,, vezana na udici #14 . Upredeni konusni predvez od 14ft i tipet 0.10mm dužine 1m , omogućili su mi da mušicu prezentiram nježno na površinu vode. Riba se nij plašila tako fine prezentacije i prilazila je mojoj mušici gotovo svakog puta. Bilo je i onih klenova koji su pomislili da se radi o pravom insektu ...


Nastavio sam pecanje sa istom mušicom, koja nakog nekog vremena iz ko zna kojeg razloga ribi nije bila interesantna. na tipet stavljam ,,darkred sakasa kebari,, sa   dodatkom cdc-a u krilima . Nakon prvog zabačaja imam ribu na štapu. Mijenjajući pozicije lagano , vodeći računa da ne uplašim ribu , uspio sam uloviti joč 20 klenova. Doduše , svi su bili sitni ali mi je i takva riba donijela veliko zadovoljstvo jer sam konačno uspio ostvariti san , i uloviti ribu Tenkara priborom.



Testirao sam Hemingway Tenkara 12ft , 6/4 i bio više nego zadovoljan . Lagan , ili bolje reći veoma lagan štap sa lijepom akcijom , priuštio mi je veliko zadovoljstvo prilikom današnjeg pecanja.
Kako vremenske prilike ne dozvoljavaju da posjetim neke ,,pastrmkske,, rijeke , zadovoljit ću se i ovim malim kanalom neko vrijeme...

Dobio sam i tenkara strune od 15ft , jednu DT i drugu WF na koje ću montirati predveze od 8ft tako da će daljina zabačaja biti idealna za planinske rijeke , na kojim namjeravam pecati.




Нема коментара:

Постави коментар